Chaperone - Hurts

香芋年糕:

这是伤痛乐队17年出的专辑 真是歌如其名,这俩小哥总是催人泪下 (•̩̩̩̩_•̩̩̩̩)

除了歌好,人家审美也是前沿得很啊,
他们被《GQ》称为“视觉艺术师”,被《独立报》赞誉“全球最时髦乐队”,早在10年就走性冷淡风了
人美歌美,这就是心动的感觉啊
(ง •_•)ง

Another Friday night,
又个周五的晚上,
You call me up on the telephone,
你在电话里呼唤我,
I try to tell you you're too good for him,
我尝试告诉你 你对他太好了,
I guess after all this time,
我猜过了这些时日,
Falling for you was inevitable,
爱上你在所难免,
Right now I'm worried about the state,
现在我很担心这样处境,
You're in,
你也身临其中,
But if you want to go home,
但如果你想回家,
Baby I'll be your chaperone,
宝贝 我将是伴侣一路相随,
If you want to go home,
如果你想回家,
I'll go back to my bed alone,
我会独自躺在床上,
Would you run away,
你会逃离开我吗?
If I told you I love you,
如果倾诉出我爱意深沉,
Would you run away,
你还会逃离我吗?
If I told you I cared,
如果我诉说着我对你日思夜想,
And I just want,
而我只是想要,
To be more than your friend,
不仅是朋友的身份,
Would you run away,
你还会逃离我吗?
If I told you how I feel,
如果我诉说着身心的感触,
I don't know if you remember,
我不知你是否还记得,
That night in the bar I was looking at you,
那天晚上我在酒吧里看着你,
Desperately tryna work out where I stand,
拼命想找出我的立场,
I know right now you need,
我知道你现在需要,
Someone like me not another lover,
像我这样有所依靠的人 而不是情人,
But when you're ready for me here I am,
但当你为我准备就绪 我便出现在你身边,
And if you want to go home,
如果你想回家,
Baby I'll be your chaperone,
宝贝 我将是伴侣一路相随,
If you want to go home,
如果你想回家,
I'll go back to my bed alone,
我会独自躺在床上,
Would you run away,
你还会逃离我吗?
If I told you I love you,
如果我倾诉出我爱你,
Would you run away,
你还会逃离我吗?
If I told you I cared,
如果我诉说着我对你日思夜想,
I just want,
我也只是想,
To be more than your friend,
不仅是朋友的身份,
Would you run away,
你还会逃离我吗?
If I told you how I feel,
如果我告诉你我满心在意,
Would you run away,
你会逃离我吗?
Would you run away,
你还会逃离我吗?
Don't you run away,
不如相偎在我身旁吧。

评论
热度(12)
© Here We Go 4ever | Powered by LOFTER