Love Parade (Original Mix) - CMC$、Jenny March

小豆之家:

So afraid to lose
心心念念 惧于失去
What it is you got feeling on top
看我做你裙下之臣 你感觉如何
But you can't take away the best of me
你只能得到我的肉体 却得不到我的心灵
If you gotta choose
若你需要做出选择
Between your friends and being hot
选择和朋友厮混或是与我火热
Calling shots you not the referee
你无法裁决 你只能听从于我的发号施令


Say you're on your game
你说爱情只是个游戏
Sipping liquor all day
你整日整夜沉沦在酒精里
Now you wanna step to me
失去我 现在你又想靠近我
Sorry hon', but hey
抱歉宝贝
It's a love parade
这是个爱的游行
Come catch my confetti
现在的我像飞舞的彩带 你已经无法得到我

If you can't be you
若你连自我都无法看清
How could you be me
那你连爱我的资格都无法获取
I'ma do it first
我会在你之前享受玩乐
You can watch me lead
你会看见我带领这一切
It's a love parade
在这爱的游行
It's a love parade
在这爱的游行
Sipping liquor all day
你整日整夜沉沦在酒精里
Now you wanna step to me
失去了我 你又想再得到我
Sorry hon', but hey
抱歉宝贝
It's a love parade
这是爱的游行
Come catch my confetti
现在的我你已无法触及
It's a love parade
在这爱的游行

You ain't gotta ghost
你现在不必像个没有灵魂的傀儡
On that feeling that you felt
不必纠结在曾经的情感中
Holding spots you got no extra seats
别再在我面前表现自己 我的心里早已没有你的位置
Baby girl we float
我现在只想放肆玩乐
Do the most we hopscotch pop and lock
不顾拘束 肆意恣扬
Falling off and now you're texting me
我们早已毫无联系 别再发无用的短信

Say you're on your game
你说爱情只是个游戏
Sipping liquor all day
整日整夜沉沦在酒精里
Now you wanna step to me
失去我 现在你又想靠近我
Sorry hon', but hey
抱歉宝贝
It's a love parade
这是爱的游行
Come catch my confetti
现在的我你已高攀不起

If you can't be you
若你看不清自己
How could you be me
那别说你仍爱着我
I'ma do it first
我会在你之前享受玩乐
You can watch me lead
你会看见我带领这一切
It's a love parade
这是爱的游行
It's a love parade
这是爱的游行
Sipping liquor all day
离开我你每天用酒麻醉自己
Now you wanna step to me
失去我 现在你又想靠近我
Sorry hon', but hey
抱歉宝贝
It's a love parade
这是个爱的游行
Come catch my confetti
现在的我像飞舞的彩带 你已经无法得到我
It's a love parade
在这爱的游行

Bleeding hearts and leather jackets
流血的心 皮质的夹克
Go ahead and say it
就继续你的辩解
You've been acting sweet like candy
你也曾待我如蜜糖般甜蜜
With my name on your lips like brandy
你也曾呼唤我如唇上的白兰地
We've only got one day
我们已经没有多余的时间
This is our parade
这是我们的游行
After all that we've been through
在经历这一切之后
It will still be our show, oh
你还像以前那样恣意妄为

If you can't be you
若你还这样看不清自己
How could you be me
那你连爱我的资格都无法获取
I'ma do it first
我会在你之前享受玩乐
You can watch me lead
你会看见我带领这一切
It's a love parade
这是爱的游行
It's a love parade
这是爱的游行
Sipping liquor all day
离开我你每天用酒麻醉自己
Now you wanna step to me
失去我 现在你又想靠近我
Sorry hon', but hey
抱歉宝贝
It's a love parade
在这爱的游行
Come catch my confetti
现在的我像飞舞的彩带 你已经无法得到我
It's a love parade
这是属于我们的爱的游行

小豆之家敬上!

评论
热度(5)
© Here We Go 4ever | Powered by LOFTER