Your Girl - Violet Days

小豆之家:

Arms just as warm as California
臂弯如加州的阳光一般温暖
They're holding me so deep
环抱着我 醉人至深
Whenever you're asleep
当你睡意阑珊
Outside these walls you're indifferent
世间万物似是与你无关
Really getting high
渐入佳境
Only want me when you lost
当你迷惑之时 是不是只想到我

Why do I feel ashamed when I just wanna say
为何当我想说出字句挽留 却羞愧万分
That I don't wanna feel like I'm wasting my time
说出我不想让时光无谓流逝
It's like mud on your mind
就像脑中乱麻一团

Cause I don't only wanna be your girl
因为 我不仅仅想成为你的女孩
No I don't only wanna be your girl
我还想 让你成为我的归宿
No, no, no I
哦不 我
No I don't only wanna be your girl
我还想 让你成为我的归宿
I tried to reach through your silence
我用尽全力越过缄默 到达你的身边
But you just look away
但你移开了目光
As if there's nothing left to say
如若这无话可说
It's like you're acting like our love was never wild enough
就像你表演着 我们的爱从未过分狂野的戏码
But still you call me yours
但我仍旧属于你
I can't pretend anymore
我再也无法假装下去

Oh, why do I feel ashamed when I just wanna say
哦 为何当我想说出字句挽留 却羞愧万分
That I don't wanna feel like I'm wasting my time
说出我不想让时光无谓流逝
It's getting more than a lie
谎言越来越多
Cause I don't only wanna be your girl
因为 我不仅仅想成为你的女孩
No I don't only wanna be your girl
我还想 让你成为我的归宿
No I, no I
哦不 我
No I don't, I don't only wanna be your girl
我还想 让你成为我的归宿

You close a door without a care
你漠不关心 封锁心门
You seem so sure that I'll be here when you come back
你似乎确信 当你再次归来 我还会在这里等你
First it was fun and we got drunk
起初这很有趣 我们都大醉酩酊
First it was fun and we got drunk, then we fucked up
起初这很有趣 我们都如醉如痴 但后来我们都搞砸了
Now I'm fucked up
现在 我无法挽回
Cause I don't only wanna be your girl
因为 我不仅仅想成为你的女孩
No I don't only wanna be your girl
我还想 让你成为我的归宿
I need more than you give me
我想要更多 比你给予我的更多
We were so good and then getting it
曾经的我们那么美好 那么现在呢
I need more than you give me
我想要更多 比你给予我的更多
We were so good and then getting it
曾经的我们那么美好 那么现在呢
No I don't only wanna be your girl
我不仅仅想成为你的女孩

小豆之家敬上!

评论
热度(15)
© Here We Go 4ever | Powered by LOFTER